Bez kategorii · Okulary w sporcie

Prawdopodobnie najlepsza na świecie ochrona oczu dla żeglarzy.

Ale, że co? Że okulary przeciwsłoneczne są potrzebne dla sportów uprawiających sporty wodne? Każdy to wie. Wielkiej filozofii tu nie ma… Tak przynajmniej wydaje się wielu z Was. Kiedy słońce odbija się od powierzchni wody – odbicia światła są nieznośne. Wędkarz wysila wzrok aby widzieć spławik, kajakarz na wyczucie łapie wiosłem wodę licząc, że jest ona w miejscu o którym myśli że jest. POLARYZACJA – myślisz sprawę załatwi. To prawda. Co do tego ma fotochrom i korekcja wzroku? Czytaj dalej

Wędkarze

 

Właściciele  największych „kurzych łapek” wokół oczu. To  skutek mrużenia ich z powodu słabej widoczności spławika.

Okularki, polaryzacja w słoneczną pogodę i luz? Każdy wędkarz wie, że nie luz. Na ryby chodzi się nie tylko w piękny słoneczny dzień. Kiedy słońce jest delikatnie za chmurami a jednak światło odbija się od powierzchni wody przydałaby się polaryzacja, ale cóż. Zakładasz okulary przeciwsłoneczne i niestety system miał działać i nie działa. Bo okularki zaciemniają a pogoda nie pozwala na zaciemnienie obrazu. W tym momencie pojawia się hasło FOTOCHROM.   Polaryzacja i stopniowe zaciemnianie soczewki reagujące na warunki pogodowe. Rzadko to się zdarza. Ale bywa. Jest produkt marki Ver Sport, który łączy te funkcje w jednym.

CHRONO – to okulary nieprzyzwoicie doskonałe.  Masz wadę wzroku? Nic nie szkodzi. Specjalna wkładka korekcyjna świetnie daje radę w połączeniu z polaryzacją i fotochromem.

 

Sportowcy Wodni (wioślarze, kajakarze)

Wystarczy, że widzą dokąd płyną. Długa prosta i OK. A właśnie, że nie!  Przykład? Kajakarz sportowy.

Płynie sobie człowiek i światło tak się odbija od powierzchni wody i oślepia, że nie widzi swoich rąk ani wiosła.

Dlaczego jest mu to potrzebne? Dla kontroli techniki ruchów. Płynąc w osadzie ważne jest doskonałe widzenie zawodnika, który siedzi tuż przed Tobą. Synchronizacja ruchów jest przecież podstawą w tej sytuacji. A wyobraź sobie osadę czterech kajakarzy i start sprinterski na 200m. Każda sekunda jest tu na wagę złota. Dosłownie. Tu każdy najmniejszy czynnik może spowodować o miejscu medalowym.

Mało tego. Zdarza się, że sportowcy dla celów treningowych zdejmują okulary korekcyjne. Trenują ponad siły nie myśląc nawet, że korekcja w ich przypadku to prawidłowa koordynacja oko-ręka, to prawidłowa ocena odległości. Ostre widzenie to tylko część sukcesu.

CHRONO rozwiąże większość Twoich kłopotów w uprawianiu sportów wodnych – nie tylko wtedy kiedy masz korekcję wzroku.

 

Ach ta kasa

Czasem słyszę komentarze, że koszt takich okularów jest zbyt wysoki. W tym samym czasie sportowcy ładują się białkiem lub aminokwasami wydając np 150,00 zł miesięcznie. Fajnie, że dbają o siebie, fajnie, że się wspomagają suplementami o których 20 lat temu można było tylko pomarzyć. Jest jedno ale… Pomyśl. Dbasz o wszystko – strój, ćwiczenia, dieta i zawalasz start, bo nie widziałeś szczegółu. Zawalasz, bo w dniu startu było słońce a trenowałeś w dni pochmurne. Czy inwestując pieniądze w okulary raz na kilka lat tak strasznie na tym ucierpisz?

A ile masz par butów? Jak często je kupujesz? Jestem pewna, że masz inne na sezon zimowy i inne na lato. I to po kilka par. A sportowe? Ojjj buty sportowe to temat rzeka. I jako aktywna sportowo osoba wiem jedno: Buty sportowe wymieniasz zdecydowanie częściej niż okulary. A jakoś na te okulary żal kasy. Skąd ta moda niedobra?

 

Jeśli może być łatwiej – nie utrudniaj

Zawsze oczywiście masz wybór: Możesz zdejmować okulary korekcyjne i zakładać je bez korekcji , ale za to przeciwsłoneczne. Możesz zdjąć przeciwsłoneczne klasyczne i założyć lekko zaciemniające ale już bez polaryzacji. Możesz mieć doskonałą korekcję w okularach klasycznych, ale nie widzieć dobrze wiosła, czy spławika, bo brak polaryzacji.

Możesz pójść na kompromis, ale możesz mieć  CHRONO. Możesz mieć złoty medal w zawodach wodnych, albo możesz mieć złoto w większym komforcie. Każdy ma wybór.

Ja wybieram CHRONO, wybieram Święty Spkój

 

 

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s